2026-2027 sezonunda Birinci Lig’de mücadele edecek olan Yeniboğaziçi Spor Kulübü, teknik direktörlük görevini Abdullah Özerinç’e emanet etti. Sarı-yeşilli ekip, tecrübeli çalıştırıcıyla yeniden anlaşmaya varıldığını duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamada, yeni sezon planlamaları kapsamında gerçekleştirilen görüşmelerin olumlu sonuçlandığı belirtilerek, Abdullah Özerinç’in A Takım Teknik Direktörlüğü görevine getirildiği ifade edildi.
İmzalar atıldı
As Başkan Arif Tuğce ile yöneticiler Serhan Alihan ve İbrahim Özerinç’in katılımıyla gerçekleştirilen son toplantının ardından taraflar arasında anlaşma sağlandı ve sözleşme imzalandı.
Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Kulübümüz, 2026-2027 futbol sezonu planlamaları kapsamında A Takım Teknik Direktörlüğü görevine Abdullah Özerinç’i getirmiştir. Yapılan son görüşmede taraflar arasında anlaşma sağlanmış, atılan imzalarla birliktelik resmiyet kazanmıştır. Daha önce kulübümüze önemli hizmetlerde bulunan Abdullah Özerinç’e yeniden ailemize hoş geldin diyor, görevinde başarılar diliyoruz."
Yeniden göreve geldi
Abdullah Özerinç, geçtiğimiz sezonun 24. haftasında Yeniboğaziçi’nin başına geçmişti. Tecrübeli teknik adamın görev yaptığı dönemde takım ligde kalma mücadelesi verse de Birinci Lig’e düşmekten kurtulamamıştı.
Yeni sezonda yeniden kulübün başına geçen Özerinç’in, Yeniboğaziçi’ni üst sıralara taşıyacak rekabetçi bir kadro oluşturması bekleniyor.
Hedef güçlü bir dönüş
Birinci Lig’de iddialı bir sezon geçirmek isteyen Yeniboğaziçi yönetimi, teknik yapılanmayı erken tamamlayarak transfer ve kadro planlaması çalışmalarına hız vermeyi amaçlıyor.
Doğu bölgesi temsilcisi, Abdullah Özerinç yönetiminde yeni sezonda yeniden çıkış yakalayarak üst lig hedefini gerçekleştirmeyi hedefliyor.

China Bazaar Gençlik Gücü
Cihangir GSK
Doğan Türk Birliği
Mağusa Türk Gücü
Dumlupınar TSK
Çetinkaya TSK
Alsancak Yeşilova SK
Küçük Kaymaklı TSK
Yenicami AK
Esentepe KKSK
Lefke TSK
Karşıyaka SK
Mesarya SK
Mormenekşe GBSK
Gönyeli SK
Yeniboğaziçi DSK