Gençlik Gücü Türk Spor Kulübü, geçtiğimiz sezon elde edilen tarihi başarıda önemli katkı sağlayan Mustafa Sakallı ile yeniden anlaşmaya vardığını duyurdu.

Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, başarılı futbolcunun bonservisiyle birlikte yeniden kulübe kazandırıldığı belirtilirken, bu gelişmenin camiada büyük memnuniyet yarattığı ifade edildi.

“Ailemizin yeniden bir parçası oldu”

Kulüp tarafından yapılan açıklamada, Mustafa Sakallı’nın sahadaki mücadeleci yapısı, karakteri ve Gençlik Gücü’ne olan bağlılığına vurgu yapıldı.

Açıklamada, “Uzun yıllardır formamızı başarıyla terleten ve geçtiğimiz sezon yaşadığımız tarihi başarıda önemli pay sahibi olan Mustafa Sakallı’nın bonservisiyle birlikte yeniden ailemizin bir parçası olması bizleri mutlu etmiştir” ifadelerine yer verildi.

Kıbrıs Türk futbolu bir değerini kaybetti
Kıbrıs Türk futbolu bir değerini kaybetti
İçeriği Görüntüle

Gg Mustafa Sakallı

Hedef yine başarı

Gençlik Gücü yönetimi, tecrübeli futbolcunun önümüzdeki dönemde de takıma önemli katkılar sağlayacağına inandıklarını belirtti.

Kulüp açıklamasında, Sakallı’ya yeniden hoş geldin denilirken, yeşil-beyazlı forma altında başarılı bir sezon geçirmesi temennisinde bulunuldu.

“Birlikte daha güçlü”

Yeni sezon öncesinde kadrosunu güçlendirmeye devam eden Gençlik Gücü, Mustafa Sakallı transferiyle hedeflerine bir adım daha yaklaştı.

Kulüp açıklaması, “Birlikte daha güçlü, birlikte daha büyük hedeflere” mesajıyla sona erdi.