Kıbrıs Türk futbolunun köklü kulüplerinden Çetinkaya'da başkan Mehmet Tatar dönemi sona eriyor. Görevden ayrılma kararı aldığını açıklayan Tatar, kulübün yaşadığı ekonomik sıkıntıların bu kararında etkili olduğunu belirtti.

"Çetinkaya hak ettiği desteği göremedi"

Açıklamasında kulübün özellikle mali anlamda ciddi zorluklarla mücadele ettiğini ifade eden Mehmet Tatar, Çetinkaya'nın hak ettiği desteği alamadığını söyledi.

Acapulco Sports Academy yaz sezonunu açıyor
Acapulco Sports Academy yaz sezonunu açıyor
İçeriği Görüntüle

Sponsorluk konusunda önemli sıkıntılar yaşandığını dile getiren Tatar, mevcut şartlar altında başkanlık görevini sürdürmesinin mümkün olmadığını vurguladı.

Kararını genel kurulda açıklayacak

Tatar, görevini bırakma kararını önümüzdeki hafta yapılacak mali genel kurulda resmen divana sunacağını açıkladı.

Başkanlık görevinden ayrılmasının ardından kulüpte yeni bir yapılanmanın önünün açılmasını temenni ettiğini ifade eden Tatar, Çetinkaya'nın geleceği adına en doğru adımların atılmasını diledi.

Çetinkaya camiasına çağrı

Mehmet Tatar, açıklamasının sonunda sarı-kırmızılı camiaya da seslenerek kulübün yalnız bırakılmaması gerektiğinin altını çizdi.

Tüm Çetinkayalılara takımlarına sahip çıkmaları çağrısında bulunan Tatar, kulübün yeniden güçlü bir yapıya kavuşmasının ortak destekle mümkün olacağını ifade etti.